Масові відключення світла — наша реальність, яка стала для нас новою та непередбачуваною. Для того, щоб ваші плани не псувались, щоб діти не сумували у “темні години”, щоб вашій родині було тепло та смачно ми продовжуємо працювати у найскладніших умовах. Для цього ми створили окремий номер для прийому ваших замовлень та пропозицій, який працює незалежно від світла. Ви можете додзвонитись по ньому у випадку, якщо основні номери перестали працювати:
+38 (063) 779-00-90
Ми також, додатково зібрали для вас список цікавих активностей, щоб час у темряві проходив непомітно.
«Гаряче місце»
Це популярна американська підліткова розвага: кожені по черзі опиняється на «гарячому місці». Тоді решта пасажирів можуть поставити цій людині 5 найпідступніших запитань, наприклад: коли ти востаннє списував на іспиті? Яка найбільша помилка у твоєму житті? У кого ти закохана? Лише одне запитання можна ветувати і пропустити, на решту доведеться відповісти чесно.
«Гра в слова»
Чи пригадуєте ви, як у дитинстві грали у варіацію гри «Слова» — «Міста»? Правила прості: спершу обираєте категорію слів — імена дівчат або хлопців, тварини, овочі, птахи. Перший гравець каже слово з категорії, наступний — слово на останню літеру і так далі. Наприклад: кінь — носоріг — горила — антилопа. Якщо ваші діти захоплюються якоюсь специфічною темою, можна це використати і називати різновиди динозаврів, комах чи екзотичних фруктів.
«20 запитань»
Ця гра навчить дітей ставити запитання точно і прицільно, адже дитина має 20 спроб, щоб вгадати предмет або явище, яке задумав інший гравець. Запитання не можуть повторюватися, а відповіді можуть бути лише «так» або «ні».
«Що всередині?»
Ви називаєте предмет, а дитина має одразу сказати, що чи хто всередині. Наприклад: ваза — квіти, чашка — кава, холодильник — борщ, кавун — насіння, клітка — хом’ячок.
«Крокодил»
У командному різновиді «Крокодила» змагаються дві команди. У кожному раунді одна з команд, порадившись, вибирає слово або вираз, який повідомляє один з учасників іншої команди. Після цього за обмежений час гравець повинен за допомогою жестів, рухів і міміки показати це слово учасникам своєї команди, що залишилися. Після цього вже команда, гравець якої щойно показував слово, загадує слово представника команди-суперника тощо. Переможцем стає та команда, яка змогла відгадати більшу кількість слів.